Strategi

Vi bruker data, erfaring og merkevareinnsikt for å hjelpe dere å ta gode valg.

Rådgivning

  • Strategiutvikling
  • eCom Audit
  • Konverteringsrateoptimalisering
  • Analyse og strategisk innsikt
  • KPI-utvikling
  • Prioritering og roadmapping
  • Konkurrentanalyse

Analyse

  • Unit Cost analyse
  • Modellering av livstidsverdi
  • Prospektering og forecasting
  • Oppsett av analyseverktøy
  • P&L modellering
  • GTM + GA4 konfigurering
‘ Frend er både tydelige og hyggelig å jobbe med og har en bred og dyp kompetanse innen design, teknologi og prosesser rundt merkevarer og e-handel. ’

Thomas Frodahl, Creative Director i Røros Tweed

Utvalgte kunder

‘ Samarbeidet med Frend har vært ryddig, lærerikt og inspirerende. De har kommet med gode råd og løsninger gjennom hele prosessen og resultatet er en nettbutikk vi er utrolig fornøyd med og stolte av. ’

Therese Bleken Merling, Brand Director i Camilla Pihl

Ring en Frend

Henrik Ruud

Strategisk leder

920 88 450

henrik@frend.no