Vi bruker informasjonskapsler for å gi deg en bedre opplevelse av nettsiden vår. Ved å fortsette å bruke siden, godtar du bruken. Lukk melding

Hurtigoppsett av Office 365, Teams, G Suite og andre samarbeidsplattformer


Vi befinner oss i en ekstraordinær situasjon, og det er mange bedrifter som ønsker å komme raskt i gang med løsninger for bedre samarbeid – internt og eksternt, spesielt for de som nå plutselig jobber på hjemmekontor.

Noen av løsningene som er gode for effektiv og sømløs samhandling er Microsoft Teams, G Suite, Slack og liknende. Vi kan sette opp og tilgjengeliggjøre verktøy og plattformer for samarbeid på dagen og begynne en eventuell migrerings- og implementeringsjobb paralellt.

Vi begynner med en prat og behovskartlegging og tar det derfra.

Fyll ut skjemaet, send en e-post til hei@frend.no eller ring oss på 24 02 20 27 så setter vi i gang.

Kundehistorie: Hurtigoppsett av samarbeidsplattform for reklamebyrået Mvh AS

  • Fyll ut skjemaet for å bli kontaktet