Workshop: Oppdag mulighetene i moderne verktøy for oppgavestyring

Bruker du Excel-ark til å planlegge prosjekter og oppgaver? Få bedre oversikt og kontroll med nye digitale verktøy!

Hvorfor prosjekt- og oppgavestyring?

Av og til kan det føles som om arbeidsdagen flyter bort i en strøm av:

  • e-poster

  • rotete systemer

  • statusmøter

  • oppgavehåndtering

  • koordinering

  • og å prøve å unngå at noe viktig blir glemt.

Men hva om det fantes en bedre måte å jobbe på?

Jobb smartere og mer effektivt

Bli med på vår workshop om prosjekt- og oppgavestyring hvor vi viser deg mulighetene i moderne verktøy og hvordan du bruker dem riktig.

Vårt mål er å gi deg innsikt i praktiske verktøy som umiddelbart kan forbedre din arbeidshverdag. Vi skal teste både Microsoft Planner og Asana, og gi deg innføring i forskjellen på oppgave- og prosjektstyring.

Reduser e-post-kaos, dobbeltarbeid og tid brukt på å lete etter filer. Få gjort tre ganger så mye med nye digitale verktøy!

Workshopen er praktisk anlagt og blir holdt av våre eksperter. Benytt sjansen til å stille spørsmål og få personlig veiledning underveis!

Praktisk info

Tid: 27. september 2023, kl. 08.30 - kl. 10.30

Sted: Fysisk hos Frend i St. Olavs gate 27

Pris: Gratis

Servering: Enkel frokost og rykende varm kaffe!

Passer for: Alle som ønsker å jobbe mer produktivt ved hjelp av moderne verktøy, men som trenger hjelp til å implementere det som en del av sin arbeidshverdag. 

Begrensede plasser: Vi har kun 20 plasser, deretter venteliste

Husk: Deltakere anbefales å ha med egen datamaskin/nettbrett.

Meld deg på her

‘ Vi får gjort tre ganger så mye med nye digitale verktøy. ’

Anders Kvamme Jensen, Daglig Leder i AKJ

Forklaringer

Oppgave- og prosjektstyringsverktøy
Microsoft Planner
Asana

Involverte

Celine Solheim

Seniorkonsulent

Sondre Brekke

Team Lead