CRM

Nøkkelen til økt salg, fornøyde kunder og effektive prosesser

Mer effektiv kundehåndtering

Et moderne CRM-system samler kundeinformasjon for marked, salg og service, og gir deg full oversikt over leads, kundereiser og kjøpshistorikk.

Med verdifull informasjon om dine kunder lett tilgjengelig kan du fokusere på å effektivisere prosesser, forbedre kundeopplevelser og skape vekst.

Velg riktig CRM

Det finnes flere hundre CRM-systemer, og vi i Frend har god oversikt over hvilke muligheter og begrensninger de ulike systemene har.

Vår klare anbefaling er uansett å ha en tydelig forståelse for hva dere trenger, teknologilandskapet deres og hva CRM-systemet skal løse, før vi snakker om teknologien.

Derfor starter vi alltid med kartlegging av behov, eksisterende prosesser og teknologi, utfordringer og muligheter. Deretter anbefaler vi system.

Fra A til Å

Et CRM-prosjekt er komplekst, og innebærer alt fra strategisk rådgivning til integrasjonsutvikling, datamigrering og ikke minst opplæring. Vi er agnostiske som betyr at vi alltid velger den teknologien som er best egnet til å løse deres behov.

Marketing automation

Kjært barn har mange navn og ofte er det kanskje egentlig marketing automation man er ute etter. Vi bistår alle våre eCommerce kunder med rådgiving, implementering og videreutvikling av marketing automation og CRM-systemer.

‘ Sammen har vi implementert HubSpot som et helhetlig CRM for både kundeservice og markedsføring. Det har gitt svært gode resultater! ’

Trude Hjelm Ulvesæter, eCommerce Manager i Holzweiler

Ring en Frend

Håkon Røsten

CFO / Rådgiver

993 57 742

haakon@frend.no