Områder

Verktøy

    Centra ecommerce, WordPress, Dynamics NAV, MailChimp, Rule

Resultater

  • Bedre kundereiser og brukervennlighet
  • Skreddersydde løsninger med teknisk stabilitet
  • Enklere administrering og effektiviserte prosesser
  • Grunnlag for raskere utvikling
  • Ny leverandør og netthandels-partner

Om jobben

Vi har hjulpet Camilla Pihl Wear med å utvikle deres nye nettbutikk. Den legger til rette for bedre brukeropplevelse og kundereiser, raskere videreutvikling, videre vekst og mer effektive prosesser.

Camilla Pihl hadde tekniske utfordringer med nettbutikken. I tillegg var det tekniske feil (frontend) som gjorde at brukeropplevelsen ikke stod i stil med Camilla Pihl brandet. Det var med andre ord stort potensiale for forbedringer i brukeropplevelsen.

Sammen har vi bygget og lansert en ny nettbutikk. Camilla Pihl har stått for hovedlinjene i designet og vi i Frend for ferdigstilling og implementering av design, den tekniske utviklingen og prosjektstyring.



Den nye løsningen er bygget på Centra ecommerce som er en moderne og fremtidsrettet “headless” plattform som gjør det kostnadseffektivt å videreutvikle, samt enkelt for Camilla Pihl Wear å administrere innhold og produkter på siden. Dette senker kostnadene og øker utviklingshastigheten, som er viktig i en teknologisk verden i rask endring.

Vi har allerede flere ting på lista for videreutvikling og gleder oss til å se resultatene av den nye nettbutikken og samarbeidet videre.




Besøk den nye nettbutikken her

Vi gleder oss til samarbeidet videre!

Om kunden

Camilla Pihl er en norsk gründer, influenser og designer som har inspirert og engasjerte gjennom sosiale kanaler, blogg og eget nettmagasin siden 2004. I 2019 lanserte Camilla Pihl Wear sin først kolleksjon, og har siden den gang lansert to hoved-kolleksjoner i året. Merkevaren har som mål å gjenspeile Camilla Pihl, som kombinerer femininitet med edge. Kolleksjonene er klassiske, samtidig som de er moderne og fokuserer på å skape de essensielle basic-klærne som er enkle å bruke. En fellesnevner er at kolleksjonene er tidløse og sofistikerte, og skal passe inn i enhver kvinnes garderobe.

Har dere også lyst til å lykkes digitalt?
La oss ta en prat!

Herman Halvorsen

Leder for utvikling

947 92 451

herman@frend.no