Områder
Verktøy
-
HubSpot, G Suite, SuperOffice
Resultater
- Økt effektivitet
- Bedre kunde- og brukeropplevelse
- Rask brukeradopsjon
- All kundeinformasjon og -kommunikasjon samlet i ett system
- Saksbehandlingssystem for kundehenvendelser
- Et stort steg i digitaliseringsreisen med mange muligheter
Frend har gjennomført et større teknologi og digitaliserings prosjekt for 1 Hjelpende Hånd AS. En veldig flinke gjeng som leverer fra A til Å. Ser frem til mange spennende prosjekter fremover med Frend.
Michael Malling, Daglig Leder
Om jobben
1 Hjelpende Hånd hadde et CRM som ikke la til rette for forretningskritiske prosesser og manglet funksjonalitet. Løsningen ble implementering av HubSpot - et verdensledende CRM.
Hos 1 Hjelpende Hånd (1HH) var det flere ansatte som var frustrert over oppsett og funksjonalitet i tidligere CRM-løsning. Sammen med ledelsen i 1HH tok vi et steg tilbake og så på helheten i tekonologiriggen. E-postsystem og CRM ble sett på i sammenheng med kritiske prosesser og arbeidsoppgaver i flere workshops.
Etter å ha utforsket flere muligheter ble det avklart at tidligere CRM-løsning ikke kunne videreutvikles slik de ønsket, og at løsningen som best dekket 1HHs behov var HubSpot CRM. Samtidig falt valget på G Suite som e-postssystem som er tett integrert med HubSpot.
Prosjektet ble gjennomført i løpet av våren 2020 med to omganger med implementering. Dette var kritisk for å få alle ansatte om bord i en så omfattende og forretningskritisk endring.
Om kunden
1 Hjelpende Hånd er en totalleverandør av vaktmestertjenester innen drift og vedlikehold.
Har dere også lyst til å lykkes digitalt?
La oss ta en prat!
Håkon Røsten
Økonomiansvarlig / Konsulent