I Frends service-team møter du en engasjert gjeng som alltid strekker ut en ekstra hånd for å hjelpe både kunder og kollegaer. Hverdagen er variert og går ut på å løse IT-problemer gjennom vår support-kanal, gjennomføring av mindre kundeprosjekter og vedlikehold av kunders kjernesystemer. Vi jobber både remote fra kontoret vårt i St. Olavs gate, samt fysisk ute på kundens kontor.
Du kan lese mer om prosjektene våre og hva vi gjør her.
Som service-konsulent vil du jobbe med å:
Løse teknologi-utfordringer for våre kunder
Besvare innkommende henvendelser på telefon og e-post
Reise på kundebesøk for å gi teknisk bistand eller gjennomføre opplæring
Bistå med drift av Frends interne IT
Vi tror du kjenner deg igjen i denne beskrivelsen:
Har 2-5 års erfaring med kundeservice
Er serviceinnstilt og omgjengelig
Evner å jobbe selvstendig og ta egne beslutninger
Opptrer profesjonelt
Har teknisk forståelse og interesse
Har gjerne erfaring med Microsoft 365, Google Workspace, Hubspot eller Azure
Det er et pluss dersom du har relevante sertifiseringer innenfor Microsoft 365
Vi tilbyr:
Et karriere- og utviklingsløp tilpasset dine ønsker og behov
Fantastiske kontorlokaler i Oslo sentrum med en nydelig kantine, samt mat, snacks og (sykt god) kaffe
Et ungt og sosialt miljø med planlagte sosiale aktiviteter flere ganger i måneden
‘ I Frend er vi ikke låst til en leverandør, så vi får muligheten til å jobbe med det nyeste av teknologi hver eneste dag. ’
– Sebastian, Team Lead
Høres dette ut som noe for deg?
Søk på stillingen ved å trykke på søk her nederst på siden. Skriv kort om din motivasjon for å jobbe i Frend, samt last opp CV og vitnemål.
Søknadsfrist: Snarest
Lurer du på noe rundt stillingen eller har andre spørsmål, kan du ringe Anette på 41 25 76 88 eller sende e-post til anette@frend.no.
Vi gleder oss til å høre fra deg! I mellomtiden, sjekk gjerne ut vår hjemmeside eller følg oss på Linkedin, Instagram eller Facebook.