Områder

Verktøy

    WordPress, MailChimp, HTML/CSS, MySQL, PHP, jQuery

Resultater

  • En nettside som reflekterer Roxy Wines
  • Optimalisert kundereise
  • Tilpasset profil

Om jobben

Etter et effektivt digitalt prosjekt representeres Roxy Wines med en nettside og digitale prosesser som reflekterer deres gode verdier og kundens behov.

Sammen med Roxy Wines har vi utviklet konsept, teknisk strategi og en nettside som representerer selskapets gode verdier. Profilen måtte appellere til både den kvinnelige konsumenten og vinprodusenter som lager viner tilpasset vår mat- og drikkekultur.

Vi gjennomførte flere workshops med fokus på strategi, posisjonering og konseptutvikling. Sammen gjorde vi kreative justering av logo, farger og fonter.

Etter å ha kartlagt kundereiser og konverteringsmål, utviklet vi nettsiden med fokus på et rent og feminint brukergrensesnitt. Det ferdige produktet er “to the point” og optimalisert for å gi brukeren riktig og god informasjon.

Med ferdigstilt nettside, ble det gjennomført opplæring i bruk av WordPress og digitale markedsførings-plattformer så Roxy Wines kan ha frihet rundt publiseringer og mindre endringer og justeringer.

Vi jobber for at Roxy Wines skal ta flere digitale steg, og bistår løpende med videreutvikling av nettsiden og generell IT-støtte når tekniske utfordringer dukker opp.

Om kunden

Roxy Wines er en vinimportør med kvinner i fokus. I samarbeid med høyt utdannede vineksperter i Palmer Group og et stort nettverk av produsenter, vil Victoria Brandvold finne de beste viner tilpasset den norske kvinnens ønsker og behov. Hun har over 20 års erfaring i vinbransjen, og et ekstra fokus på økologiske prinsipper og bærekraft gjennom hele verdikjeden.

Har dere også lyst til å lykkes i den digitale verden?
La oss ta en prat!

Herman Halvorsen

Leder for utvikling

947 92 451

herman@frend.no