Vi bruker informasjonskapsler for å gi deg en bedre opplevelse av nettsiden vår. Ved å fortsette å bruke siden, godtar du bruken. Lukk melding
CRM i små og mellomstore bedrifter

Fra kunderegister til kjernesystem

Utviklingen i CRM-verden har vært utrolig de siste 10 årene. Et moderne CRM-system legger grunnlaget for bedre kundeopplevelser, effektivisering og automatisering på tvers av marked, salg og service. Det skaper økt lønnsomhet.


Nysgjerrig? La oss ta en prat

Gode relasjoner lønner seg

Et moderne CRM samler og strukturerer kundeinformasjon for marked, salg og service i ett og samme system. Hvilke leads har vi, og hvor kommer de fra? Hvor befinner kunden seg i kundereisen? Hvem kjøper hva? Hvem er fornøyde, misfornøyde, og hvorfor?

CRM er nøkkelen til lojale og fornøyde kunder.

Video: Mulighetene i moderne CRM-systemer

Det er ikke bare bare å velge riktig CRM-system

Det finnes flere hundre CRM-systemer, og det er ofte vanskelig å vite hvilket man skal velge. Har dere endt opp med feil CRM-system før? Dere er ikke alene. Vi er uavhengige og velger alltid den riktige løsningen for dere.

Gratis webinar - Hvilket CRM-system skal dere velge?

Forretning og mennesker før teknologi

Vår klare anbefaling er å ha en tydelig forståelse for hva CRM-systemet skal løse før vi snakker om teknologien. Derfor starter vi alltid med kartlegging av behov, utfordringer og muligheter. Til slutt finner vi riktig system, justerer og implementerer.

Video: Mulighetene i moderne CRM-systemer

Den mest grunnleggende suksessfaktoren for å lykkes er at CRMet faktisk blir brukt

Derfor har vi fokus på brukeropplevelse fra første stund. I tillegg sørger vi for god opplæring og support.

Video: Tips for å lykkes med CRM

Digitalisering, automatisering og integrasjoner skaper stor verdi

Med et moderne CRM-system kan dere gjøre ting dere ikke ante var mulig. Gjør analoge prosesser digitale. Automatisér tidkrevende oppgaver. Integrerér CRMet med andre systemer for å effektivisere og skape nye muligheter.

Nysgjerrig? La oss ta en prat

Vi hjelper dere å lykkes - fra A til Å

Et CRM-prosjekt er komplekst og innebærer alt fra strategisk rådgivning til integrasjonsutvikling, datamigrering og ikke minst opplæring og implementering.

Vi må med andre ord forstå både forretning, teknologi og mennesker. Det er vi eksperter på.

For å virkelig lykkes med CRM kan vi ikke avslutte utviklingen etter implementering. Derfor jobber vi tett med våre kunder og gjør løpende justeringer.

Blogg: Hva er poenget med verdens beste system hvis ingen bruker det?

Vi er eksperter på flere av verdens ledende CRM-systemer. Vi velger alltid teknologien som er best for dere, er oppdaterte og forstår mulighetene.

CRM

Fordeler for alle - inkludert kundene dine

ikon

Mer effektiv markedsføring

Dataen i CRM-system gir deg verdifull innsikt om kunder og leads, slik at dere kan formidle riktig budskap til riktig person, til riktig tid.

ikon

Økt salg

Med informasjon fra marked i CRMet, kan salgsteamet enkelt se når kunden sist besøkte siden, kjøpte, tok kontakt og ble kontaktet. Dette gjør det enklere å selge mer, uten å bli masete.

ikon

Spar tid

Rask tilgang til kritisk og oppdatert kundeinformasjon for både marked, salg og service. I tillegg kan de fleste CRM-systemer digitalisere, effektivisere og strømlinjeforme en rekke prosesser.

ikon

Bedre kundeservice

Et godt CRM-system lar deg analysere og forbedre kundeservicen din. Identifiser forbedringsområder og optimaliser for bedre resulater.

ikon

Økt sikkerhet og GDPR-samsvar

Strukturer opp dataen din og kontroller hvem som har tilgang til de ulike områdene og funksjonene i CRM-systemet.